Roadkill forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ynglings forfatter

4 deltagere

Go down

Ynglings forfatter Empty Ynglings forfatter

Indlæg af Hartvig Man Nov 26, 2007 8:11 pm

Min Ynglings forfatter er svenskeren Jan Guillou har læst det meste af ham, og synes de bedste af hans børe er korstogstrilogien om Arn: vejen til Jerusalem, Tempelridderen og Riget ved vejens ende. Der er så kommet en tilføjelse Arven efter Arn som også er god. Men også hans bog Ondskaben som er blevet filmatiseret (tror de fleste har set den da lærer ynder at vise den i deres timer). Derud over er spændingsserien om Carl Hamilton nogle rigtig gode bøger.

Har du/i læst nogle af hans bøger og hvad synes i om dem? Når jeg diskutere med andre om ham er det næsten kun om Ondskaben da det er den eneste folk kender. (ihvertfald dem på min alder)

Hartvig
Hartvig
Hartvig
n00b

Mand
Antal indlæg : 11
Age : 35
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Ynglings forfatter Empty Sv: Ynglings forfatter

Indlæg af Den Gode Mand Man Nov 26, 2007 9:34 pm

Har desværre ikke haft tid til at læse dem endnu, men har også hørt at hans bøger skulle være ret gode.

For tiden er steven king min ynglingsforfatter, pga. hans fantasyserie, det mørke tårn. Simpelhen genial, med foruroligende paralleller til vores egen verden. Derudover er hans beskrivelser så ligefremme at de af og til bliver kvalmende
Den Gode Mand
Den Gode Mand
n00b

Mand
Antal indlæg : 42
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Ynglings forfatter Empty Sv: Ynglings forfatter

Indlæg af Hartvig Tirs Nov 27, 2007 10:19 am

Ja, han er god, synes bare han til tider bliver næsten for realistisk
gang imellem!
Hartvig
Hartvig
n00b

Mand
Antal indlæg : 11
Age : 35
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Ynglings forfatter Empty Sv: Ynglings forfatter

Indlæg af Den Gode Mand Tirs Nov 27, 2007 6:04 pm

Så skal du prøve at læse serien, det mørke tårn, eller replikatorerne. Synes nu ikke så meget af det han skriver er realistisk. Men det kommer nok an på hvad man ser det i forhold til.
Den Gode Mand
Den Gode Mand
n00b

Mand
Antal indlæg : 42
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Ynglings forfatter Empty Sv: Ynglings forfatter

Indlæg af kamomilla Søn Dec 02, 2007 6:29 pm

hmm har aldrig læst hans bøger... men har da hørt at han skulle være rigtig god men nu er det heller ikke forde at jeg er den helt store læsere selv om jeg entlig bliver rigtig bidt når først jeg kommer i gang men lige for tiden er mine yndlings forfattere Dr. Tim LaHaye og Jerry B Jenkins ved ikke om i kender dem de er nok mest kendt for en serie der kaldes ladt tilbage den er i gang med at udkomme på dvd nu der første 2 er vist kommet også kommer der en mere tror jeg nok
kamomilla
kamomilla
n00b

Kvinde
Antal indlæg : 20
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Ynglings forfatter Empty Sv: Ynglings forfatter

Indlæg af Ellie Lør Jul 05, 2008 11:16 pm

Har heller aldrig læst noget fra nogen af dem.
Min ynglings forfatter må nok være Jonna Kathelin Rowling.
Jeg er helt vildt fastinert af den verden Harry Potter lever i.
Og C.S. Lewis, for de fantisiske Narnia bøger. den føreste er måske ikke helt så godt som de andre.
Ellie
Ellie
n00b

Kvinde
Antal indlæg : 6
Age : 32
Registration date : 05/07/08

Tilbage til toppen Go down

Ynglings forfatter Empty Sv: Ynglings forfatter

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum