Roadkill forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

svært psykisk syge

3 deltagere

Go down

svært psykisk syge Empty svært psykisk syge

Indlæg af kamomilla Tirs Nov 27, 2007 6:29 pm

hva mener i om det sideste nye med at de psykisk syge som er aller mest præget af deres sygdom og ligger på den lukkede ( nogle af dem er enda til farre for sig selv og andre ) nu skal til at passe af folk som ingen udannelse har, og som ikke har forstand på sygdommen de får en måneds optræning og så er det det...

min personlige mening er at det er noget svineri... for der findes mange måde man kan have det på nogle af dem er skitsofrene andre har en eller anden form for tvangstanker, nogle kan ikke dtyre deres temprament og de fleste af dem lider rigtig meget under sygdommen og har svært ved at forstå at de skal tage deres medicin for de mener ikke at de selv er syge...

har selv psykisk syge forældre som ryger ud og ind af den lukkede det har så ikke været så slemt med min far her på det sidste men siden september månede har min mor været indlagt 2 gange...

og med den erfaring jeg har efter den måde jeg oplever dem på må jeg nok indrømme at jeg fik et chok da jeg hørte det, men det kan godt være det er mig der er lidt pivet

men vi snakker om folk så som pyromaner nogle der vil begå selvmord og sågar dræbe andre.... ved godt at det ikke gælder dem alle
kamomilla
kamomilla
n00b

Kvinde
Antal indlæg : 20
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

svært psykisk syge Empty Sv: svært psykisk syge

Indlæg af Lewd Tirs Nov 27, 2007 8:15 pm

Problemet er bare at der er mangel på plejepersonale...

Så ville jeg hellere have at en ufaglært passede på disse mennesker, end at de skulle klare sig selv.
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

svært psykisk syge Empty Sv: svært psykisk syge

Indlæg af Giesji Ons Nov 28, 2007 6:18 pm

Hvis der er mangel på personale, så synes jeg et eller andet sted at det er udemærket.

Man vil selvfølgelig ikke håbe de bliver sat til nogen krævende opgaver, der kræver at man har erfaring og viden inde for området. Men når det kommer til mere basale opgaver, som at fodre folk med medicin, eller holde øje med at de ikke laver ulykker, så synes jeg det er et udemærket alternativ.

Jeg har godtnok ingen anelse om hvad en uddannelse inde for det punkt kræver, men lidt oplæring, er bedre end ingen.
Og lidt ufaglært pasonale, er også bedre end alt for få faglærte.
Giesji
Giesji
Admin

Antal indlæg : 63
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://giesji.dk

Tilbage til toppen Go down

svært psykisk syge Empty Sv: svært psykisk syge

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum