Roadkill forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rock Rules

4 deltagere

Go down

Rock Rules Empty Rock Rules

Indlæg af Den Gode Mand Man Dec 17, 2007 7:22 pm

Rock Rules! That's a fact. I hvertfald for mit vedkommende. Jeg hører alt for det tungeste af det heavy rock, over speed metal og punk rock til det søde, nærmest "homofile" følelsesladet rock. Der er altid rock til lige det humør man er i. Jeg kan selvfølgelig godt høre andet musik.

Hvad musik hører i andre og hvorfor hører i lige den slags musik?
Den Gode Mand
Den Gode Mand
n00b

Mand
Antal indlæg : 42
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Rock Rules Empty Sv: Rock Rules

Indlæg af ph0nus Søn Jan 06, 2008 10:30 pm

Jeg hører udlukkende hardstyle techno...
Svært at forklare hvorfor, men den slags musik tiltaler mig bare.
Hører selvfølgelig også andet, men pop-musik hænger mig langt ud af halsen. Det er for kommersielt og lyder som om sangene kun er skrevet fordi folk gider at lytte til det... Syns desværre også at rock-musikken er ved at bestå af mange "efter-abere", der ikke tilføjer noget nyt, men kun kører efter nogle principper som er en succes...
ph0nus
ph0nus
n00b

Mand
Antal indlæg : 3
Age : 38
Registration date : 06/01/08

Tilbage til toppen Go down

Rock Rules Empty Sv: Rock Rules

Indlæg af Giesji Man Apr 07, 2008 12:30 pm

Jeg synes musikgenre diskutioner tit kan være noget så håbløse... i hvert fald når det kommer til at skulle 'definere' den absolut bedste genre.. For det er jo nær,est umuligt, når der er tale om en individuel smagssag.

Altså, personligt hører jeg mest alternative rock og elektronica.
Jeg kan faktisk bedre lide det hjernedøde pop, end punk og metal, som imo. er alt for larmende, og umelodiøst.
Det ville være svært at kunne argumentere ret meget for, hvorfor jeg lytter til det musik jeg gør, for det hele handler jo dybest set bare om det som tiltaler mig mest. Jeg synes selv jeg har en ret bred musiksmag, og der er ganske få genre som jeg absolut ikke kan holde ud at høre.
Giesji
Giesji
Admin

Antal indlæg : 63
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://giesji.dk

Tilbage til toppen Go down

Rock Rules Empty Sv: Rock Rules

Indlæg af Ellie Lør Jul 05, 2008 11:06 pm

Jeg kan nu selv høre det meste.
Men det er nok mest Punk, Indie, Rock, Electro . so on.
Men det er jo tit hvilken musik man hører, der bestemmer hvordan man ser ud, altså, hvilken stil man kører,deter jo sjændelt du ser en Punker som er fan af Britney Spears ?

Han/hun hører nok 10 gange hellere Slipknot. Eller Magtens Korridorer.
Musik betyder vel os meget i vores hverdag. jeg kan efterhånden ikke hænge ordenligt sammen vis jeg ikke for hørt en masse musik.
Ellie
Ellie
n00b

Kvinde
Antal indlæg : 6
Age : 32
Registration date : 05/07/08

Tilbage til toppen Go down

Rock Rules Empty Sv: Rock Rules

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum