Roadkill forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dyresex

4 deltagere

Go down

Dyresex Empty Dyresex

Indlæg af Lewd Lør Nov 24, 2007 9:23 pm

Synes du dyresex skal være lovligt?


I Danmark er det pt lovligt at have sex med dyr, så længe dyret ikke lider overlast.

Personligt synes jeg at det er okay at have seksuel omgang med et dyr, så længe man overholder loven og ikke skader det.
Det kan selvfølgelig være svært at vide om man skader dyret, og på det punkt kan emnet godt være en gråzone. Mener jeg ihvertfald...

Hvornår lider dyret overlast?
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

Dyresex Empty Sv: Dyresex

Indlæg af kamomilla Søn Nov 25, 2007 12:43 am

mener ikke det skal være lovligt da det er svært at sige om dyret lider... og et dyr har heller ikke på samme måde som vi menesker har muligheden for at sige fra en hund kan snakke med en anden på deres sprog men et menneske kan kun lærre en hund ordrer som den skal adlyde men de vil aldrig nogensinde kan have en samtale... selvfølgelig kan man sige jammen min hund har halen mellem benene når den er ked af det ja og det er også rigtig men en hund bliver også opdraget til at adlyde ordrer
kamomilla
kamomilla
n00b

Kvinde
Antal indlæg : 20
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Dyresex Empty Sv: Dyresex

Indlæg af Milluw Søn Nov 25, 2007 12:47 am

.


Sidst rettet af Milluw Tors Aug 12, 2010 3:37 pm, rettet 1 gang

Milluw
n00b

Antal indlæg : 2
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Dyresex Empty Sv: Dyresex

Indlæg af Lewd Søn Nov 25, 2007 12:49 am

Nu har man jo tit hørt om piger eller drenge der putter leverpostej på deres kønsdele og får hunden til at slikke det af...

Lider hunden så last der? Den spiser jo bare sin mad?
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

Dyresex Empty Sv: Dyresex

Indlæg af Giesji Søn Nov 25, 2007 12:57 am

Enhver person som kan kalde sig en ordenlig dyreejer, kan somregel også godt se på sit dyr når den er glad eller bange, i ekstrem omfang.
Det er klart man ikke præcist ved hvad dyret tænker og mener, men det er ikke så svært at aflæse et dyrs kropsprog.
Det er lidt mere end bare en hale mellem benene.

Visse former for kommunikation er generelt bare mere end internationale.
Et dyr ved jo godt, at når du råber og skriger, er det fordi du er sur. Omvendt ved de fleste også godt, at når et dyr knurrer eller siger anden form for mislyd, betyder det at den føler en form for ubehag, eller vrede.
Snakker du til et dyr i en rolig og imødekommende tone, vil dyret ikke være halvt så bange for dig, som de ville hvis du var højtråbende.
Dyret har absolut ingen anelse om hvad det er du siger til den, men den kan sagtens aflæse en tone. Og det samme gælder jo den anden vej rundt.
Jeg synes i hvert fald ikke det er voldsomt svært at opfatte forskelen på når min kat væser, fremfor når han spinder.
Selvfølgelig kan man ikke præcist finde ud af hvad dyret tænker og mener, men i groft omfang, kan man godt få et hint om det.

Jeg synes egentlig at dyresex er okay, så længe man kan finde ud af at aflæse dyret udfra en kombination af lyde og kropssprog.
Det er selvfølgelig svært at sætte en grænse for hvornår du er godnok til at forstå et dyr, og dermed din rettighed til at dyrke sex med dyr, men jeg tror generelt folk har den opfattelse af zoofiliaer at de nærmest voldtager uskyldige dyr.
Jeg må nok ærligt indrømme at jeg ikke rigtig har nogen erfaring på det område, så jeg ved heller ikke om det faktisk er tilfældet, men min teori er i hvert fald, at de som tænder på dyr, også har et eller anden forhold til dyr, på en posetiv måde. Altså det er folk som kan lide dyr, i et rimeligt ekstremt omfang.
Og hvis man kan lide dyr, går man vel også op i om dyret har det godt, også selvom man måske vælger at dyrke sex med det.
Giesji
Giesji
Admin

Antal indlæg : 63
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://giesji.dk

Tilbage til toppen Go down

Dyresex Empty Sv: Dyresex

Indlæg af Milluw Søn Nov 25, 2007 1:22 am

.


Sidst rettet af Milluw Tors Aug 12, 2010 3:38 pm, rettet 1 gang

Milluw
n00b

Antal indlæg : 2
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

Dyresex Empty Sv: Dyresex

Indlæg af Giesji Søn Nov 25, 2007 1:38 am

Milluw skrev:
Men, hvis man tog vanilieis på sin diller, og bad sin datter om at slikke det af - ville hun så lide overlast?

Ikke medmindre hun blev tvunget til det. Hvis hun af en eller anden grund rent frivilligt godt ville, uden nogen form for tvang, så skal hun da have lov til det.
Nu er det jo så også ret væsenligt hvor gammel ens datter er, før man kan vide om det er 100% frivilligt, og ikke noget hun er blevet manipuleret til.
Og i den sammenhæng, kan man ikke rigtig sammenligne det med det at smøre leverpåsteg på sine kønsdele og få en hund til at slikke det af, da det ville være pænt svært at manipulere en hund til noget som helst, da verbal kommunikation er umulig.
Giesji
Giesji
Admin

Antal indlæg : 63
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://giesji.dk

Tilbage til toppen Go down

Dyresex Empty Sv: Dyresex

Indlæg af Lewd Søn Nov 25, 2007 9:17 pm

Milluw skrev:
Ikke for at lyde respektløs, men kan ingen anden måde finde at forklare det på.
Men, hvis man tog vanilieis på sin diller, og bad sin datter om at slikke det af - ville hun så lide overlast?

Det synes jeg ikke er det samme.. For det første er det incest og ulovligt at bede sin datter om den slags. Det er en stor forskel på ens datter og sin hund.

For det andet tænker en hund jo anderledes. For den er det jo bare leverpostej. Det ved jo ikke hvad den egentlig laver. Den ville ikke opfatte det som noget seksuelt.

Det ville ens datter gøre... Lige meget hvor gammel hun end måtte være, så ved hun godt inderst inde at det er noget seksuelt.
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum