Roadkill forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

voldtægt

+4
Lewd
Giesji
Martin
kamomilla
8 deltagere

Go down

voldtægt Empty voldtægt

Indlæg af kamomilla Søn Nov 25, 2007 12:56 am

kan det være ens egen skyld

også selv om tøjet er nedringet nederdelen er kort og man glemte vist g-strenge i skuffen derhjemme blusen er måske hvid og gemmen sigtig eller hvad ved jeg

burde drenge ikke bare alligevel at holde fingerene lang væk fra sig selv

eller skal piger tænke mere over hva tøj de tager på i byen

og kan en pige selv lægge op til det og bagefter sige nej men da kan han bar ikke stoppe

jeg mener at det selvfølgelig er forkert at lægge op til noget hvis man ikke vil men derfor må man som dreng alligvel lærrer at styrrer sine lyster det samme gælder med hensyn til tøjet at man som pige ikke nødvendigvis behøves at gå i det mest sexet man kan finde men der skal også være plads til dem som gør det uden at fyrrene ikke kan styre sig det gælder selvfølgelig slet ikke alle fyrer og det er ikke ment sådan at en pige ikke må gå i det hun har lyst til...
kamomilla
kamomilla
n00b

Kvinde
Antal indlæg : 20
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Martin Søn Nov 25, 2007 1:40 am

Min holdning til den slags spørgsmaal har altid været rimeligt simpel.

Hvis der er en fare for at man kan blive voldtaget som pige, ved at gaa I byen iført næsten ingen tøj - hvorfor helvede gør man det saa?

Det er nemmere at ændre paa sin egen tøjstil, end at pege fingre af 50% af befolkningen og kræve at de skal ændre sig.

Til tider kan voldtægt godt være pigens skyld, selvom jeg tror det er relativt sjældent. Lad os fx. antage at pigen har lagt op til sex, har drukket kraftigt, og 'legen' begynder - men at hun saa paa et tidspunkt siger nej, men at fyren forstaar dette som en del af legen.

Hvis hun ikke selv kan sige ordentligt fra, saa har fyren ikke mulighed for at forstaa at hun ikke ønsker at have sex alligevel. Og ofte bliver det betragtet som voldtægt, selvom ingen af de 2 parter i princippet har skylden.

Der er mange graazoner.

Martin
n00b

Antal indlæg : 22
Age : 38
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Giesji Søn Nov 25, 2007 1:48 am

Voldtægt som sådan er jo ikke andre end voldtægtsforbryderens skyld.

Men hvis en pige kan mindske sin risiko for at blive voldtaget, synes jeg bestemt også hun burde rette sig efter det.

Der er enormt mange vold liderlige fyre som ikke har råd til en luder, der har svært ved at styre deres lyster. Det er selv sagt et problem, men der er ikke andre end dem, som kan gøre noget ved det. Og kan de ikke se problemet, vil der sansynligvis aldrig blive gjort noget ved det.
Men en pige som klæder sig seksuelt udfordrende, øger i stor grad risikoen for at tænde en masse fyre, som i forvejen er alt for liderlige.

Hvis en pige vil gå seksuelt udfordrende, så synes jeg som sådan hun skal have lov til det. Hun skal bare ikke klage alt for meget, hvis hun bliver udsat for overgreb, for det er noget hun burde kunne forudse.
Desuden er jeg godtnok også træt af at høre på de duller der klæder sig i alt for lidt tøj, og samtidig beklager sig over savlende fyre, der 'bare opfatter dem som et sexobjekt'.
Giesji
Giesji
Admin

Antal indlæg : 63
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://giesji.dk

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Lewd Søn Nov 25, 2007 2:40 am

Så vidt jeg ved af, så tænder de fleste voldtægtsmænd ikke så meget på selve sexen, men på kontrollen og volden...

Så jeg tror det er ligemeget, hvad for noget tøj pigen har på... Jeg tror ikke det helt er så meget det, det kommer an på...




Men man hvis man nu lader som om at det rent faktisk udelukkende er pga tøjet og seksuel fremtoning at piger bliver voldtaget, så ville jeg ønske at jeg kunne sige at man skal have det tøj på man har lyst...

Men som nævnt tidligere så er det jo nemmere at ændre sin egen fremtoning end en eller anden psykopats tankegang...
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Hartvig Søn Nov 25, 2007 7:37 pm

Jeg ser det hele som voldtægtsmandens skyld, som den kære Anders Matthesen engang har sagt om pædofili "Det er lige meget om hun har nedringet tøj på, om så hun hoppede i sidesplit og råbte tag mig tag mig, så er det eneste du skal tænke på, gad vide om hun vil have nogle kiks" (ikke 100% korekt men som jeg husker det"

jeg ser pædofili og voldtægt som noget af det samme da det er mod personens vilje... Hvordan kan det være ofrets skyld, det er lige meget om personen er nøgen hvis hun/han ikke har givet lov til det så er det ikke deres skyld!
Hartvig
Hartvig
n00b

Mand
Antal indlæg : 11
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Lewd Søn Nov 25, 2007 8:58 pm

Selvfølelig er det ikke offerets skyld og jeg er da enig med hvad Anden siger...


Men det er da nemmere at ændre sit tøj end samtlige seksuelle forbryderes tankegang...


Selvom jeg stadig holder ved at det ikke er tøjet, der tænder disse u-mennesker men kontrollen over det andet menneske
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Den Gode Mand Man Nov 26, 2007 5:25 pm

Pædofili er nødvendigvis ikke imod barnets vilje. fx en 14 og en 15 årig sammen, fordi de har valgt det. Selv mindre børn kan nok også gå med til det, men problemmet er at de ikke ved hvad det indebærer. De er hverken klar fysisk eller psykisk til det.

I nogle tilfælde, hvor en pige siger hun er blevet voldtaget, kan det også være fordi hun efter samlejet har fortrudt og så vælger at kalde det en voldtægt. man mener at det gælder for ca. 1/10 anmeldelser.
Den Gode Mand
Den Gode Mand
n00b

Mand
Antal indlæg : 42
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Lewd Man Nov 26, 2007 7:58 pm

Den Gode Mand skrev:Pædofili er nødvendigvis ikke imod barnets vilje. fx en 14 og en 15 årig sammen, fordi de har valgt det. Selv mindre børn kan nok også gå med til det, men problemmet er at de ikke ved hvad det indebærer. De er hverken klar fysisk eller psykisk til det.

I nogle tilfælde, hvor en pige siger hun er blevet voldtaget, kan det også være fordi hun efter samlejet har fortrudt og så vælger at kalde det en voldtægt. man mener at det gælder for ca. 1/10 anmeldelser.


Så er det jo også en helt anden sag, mener jeg...

Når jeg siger pædofili, så snakker jeg om et voksent menneske, der udnytter et lille barn.

Og når jeg siger voldtægt, så mener jeg når offeret har sagt nej fra starten af... Og ikke bare bagefter.
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Den Gode Mand Man Nov 26, 2007 9:42 pm

Selvfølgelig, men ville bare nævne nogle andre tilfælde. Så skal man bare også vide om begge parter er enige om hvad der er "fra starten".
Ved dog ikke om de fleste voldtægter sker på mørke stier, hvor en uhyggelig og fej man står og venter på at der skal komme en intetanende pige forbi. Altså hvor pigen ikke har haft mulighed for at sige fra inden, fordi hun ikke har mødt ham før. Er der virkelig nogen som er sunket så lavt at de går ud et mørkt sted og bare håber på at der skal komme et bytte forbi?
Den Gode Mand
Den Gode Mand
n00b

Mand
Antal indlæg : 42
Age : 36
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Lewd Man Nov 26, 2007 10:12 pm

Jeg mener faktisk at i de fleste voldtægtssager kendte offeret forbryderen i forvejen på den en eller anden måde...
Lewd
Lewd
Særling

Kvinde
Antal indlæg : 37
Age : 37
Registration date : 24/11/07

http://www.myspace.com/oehlin

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af DovenDyr Tors Nov 29, 2007 10:49 pm

Jeg læste en novelle, som hed Veninder, der vågner to piger op, voldtaget, og siger, at der var noget i deres cola. Hvis de er væk på stoffer, så ved de jo ikke hvad der er rigtigt og forkert. Men de kunne jo ha' gået med til det, fordi de netop var på stoffer. men det er stadigvæk voldtægt, fordi de garanteret ikke sagde ja, i sover tilstand. Men når sådan noget sker, kender/ved de sjældent hvem overgrebsmanden er.

I feel sorry for 'em.
Det ender også med, at veninden begår selvmord.
DovenDyr
DovenDyr
n00b

Mand
Antal indlæg : 6
Age : 32
Registration date : 28/11/07

http://community.dr.dk/default.ns?strItemID=mypage&lngUserID=790

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af bowie Fre Nov 30, 2007 1:00 am

Nej..

Det kan aldrig blive pigens/damens skyld..

Som Martin skrive: "Hvis der er en fare for at man kan blive voldtaget som pige, ved at gaa I byen iført næsten ingen tøj - hvorfor helvede gør man det saa?

Det er nemmere at ændre paa sin egen tøjstil, end at pege fingre af 50% af befolkningen og kræve at de skal ændre sig."

En pige skal da have lov til at gå klædt i præcis det tøj hun vil, hvis hun føler sig godt tilpas, fræk, smuk etc etc i en nedringet bluse og en kort nederdel eller hvad det nu end måtte være, så må det forhelvede stadig være, nok se, ikke røre.. jo, selvfølgelig er det nemmere at skifte tøjstil, men det skal aldrig gøres til en piges ansvar at der findes fjolser der ikke kan finde ud af rigtigt og forkert.. for i og med at man siger at det er pigerne der skal ændre deres stil, så siger man også at det egentlig ikke er voldtægtsmandens skyld.. groft sagt.. og hvor fedt ville det være for os andre "drenge" der er i byen, og sagtens kan finde ud af at man holder fingrene for sig selv, i hvert fald indtil man får lov til andet, at skulle gå og kigge på tøser i campinghabbit?..

nå.. nu er vi kommet hjem i sengen og det sjove skal til at begynde, pigen har lyst, man har selv lyst, det går stille og roligt fremad, og man er tæt på at nå hele aftenens mål, men så siger hun nej.. hvad gør man så.. man siger fair nok og så er den ikke længere.. og den der med at man "tror" at nej er en del af legen, den holder fanme ikke.. et nej er et nej, med mindre andet er andet er aftalt i forvejen.. og det er normalt ikke den leg man leger med fremmede man lige har slæbt med hjem fra byen..

men som det ser ud nu må jeg sgu sige at vi fyre må holde kalorius i bukserne og så alle pigerne dansede rundt i g-streng og bh.. og hvis man er så heldig at få sluppet den ud i løbet af natten, og der kommer et nej, så er det bare ind med den igen..

/Bowie

bowie
n00b

Antal indlæg : 1
Age : 37
Registration date : 30/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Martin Fre Nov 30, 2007 5:04 am

bowie skrev:En pige skal da have lov til at gå klædt i præcis det tøj hun vil, hvis hun føler sig godt tilpas, fræk, smuk etc etc i en nedringet bluse og en kort nederdel eller hvad det nu end måtte være, så må det forhelvede stadig være, nok se, ikke røre.. jo, selvfølgelig er det nemmere at skifte tøjstil, men det skal aldrig gøres til en piges ansvar at der findes fjolser der ikke kan finde ud af rigtigt og forkert.. for i og med at man siger at det er pigerne der skal ændre deres stil, så siger man også at det egentlig ikke er voldtægtsmandens skyld.. groft sagt.. og hvor fedt ville det være for os andre "drenge" der er i byen, og sagtens kan finde ud af at man holder fingrene for sig selv, i hvert fald indtil man får lov til andet, at skulle gå og kigge på tøser i campinghabbit?..

Man kan ikke tegne tingene op sort paa hvidt. Spørgsmaalet er, hvilket raad ville du personligt give din 15-aarige datter? Du ville fortælle hende at hun bør ændre sin tøjstil, for voldtægt har altid fundet sted, i hele livets historie. Vi taler ikke kun om mennesker. Mink, fx., kan ikke engang blive gravide hvis de ikke bliver voldtaget.

nå.. nu er vi kommet hjem i sengen og det sjove skal til at begynde, pigen har lyst, man har selv lyst, det går stille og roligt fremad, og man er tæt på at nå hele aftenens mål, men så siger hun nej.. hvad gør man så.. man siger fair nok og så er den ikke længere.. og den der med at man "tror" at nej er en del af legen, den holder fanme ikke.. et nej er et nej, med mindre andet er andet er aftalt i forvejen.. og det er normalt ikke den leg man leger med fremmede man lige har slæbt med hjem fra byen..

Hør nu lige her. De fleste voldtægter sker ikke paa en person man lige har slæbt hjem fra byen. De fleste voldtægtsanklager kommer fra kvinder der i forvejen kender voldtægtsmanden. I dette tilfælde kan det sagtens være en del af legen. Man maa skære over den bredeste kam, hvis man endeligt skal lave genereliseringer.

men som det ser ud nu må jeg sgu sige at vi fyre må holde kalorius i bukserne og så alle pigerne dansede rundt i g-streng og bh.. og hvis man er så heldig at få sluppet den ud i løbet af natten, og der kommer et nej, så er det bare ind med den igen..

Selvfølgelig. Men at skyde skylden udelukkende paa mænd, er for det første komplet ignorant, og meget ødelæggende for piger i de yngre aldersgrupper. Hvad man gør, er først at fremmest at udsætte hele den mandlige befolkning som gruppe, som værende personer der ikke er istand til at styre deres egne lyster. Desuden sætter man kvinder i et taabeligt utopisk lys, og paa det nærmeste gaar ud fra at de ikke selv er i stand til at tage ansvar for deres egne handlinger.

Saa jo, kvinder kan sagtens være medskyldige i voldtægt gennem deres opførsel. Verdenen er som den fucking er, og det kan man ikke ændre paa - og man bør opføre sig i forhold til den.

Martin
n00b

Antal indlæg : 22
Age : 38
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Martin Fre Nov 30, 2007 5:22 am

Jeg har desuden min tvivl om hvorvidt størstedelen af voldtægter egentlig handler om kontrol eller ej. Der er naturligvis en del tilfælde hvor det gør.

Jeg ved da fra mig selv, at hvis jeg har faaet afslaaet sex et par gange faar jeg følelsen af at "Hun skal fandme ikke sige nej til mig", agtigt - men det er nok snarrere et impuls med seksuelle undertoner fremfor et reelt dominans-instinkt.

Med andre ord, voldtægtsmanden skal ifht. mine observationer i forvejen være tændt for at der overhovedet kan blive tale om ønsket om voldtægt. Dette er ogsaa naturligt, naar man tænker paa at det er meget svært at faa jern paa naar man fantaserer om hvordan en eksplosion fra en bombe totalt kan udslette en bil (Medmindre det er en mythbusters-eksplosion, hvor en staadreng er totalt iorden).

Dette kunne maaske ogsaa blive blandet med vrede over at man bliver afslaaet, eller en kulmination af en masse forskellige andre følelser - eller saagar fordi man gerne vil blære sig. Hell, der kan være saa mange grunde at jeg tror at det her med 'kontrol' ikke er andet end en myte. Man kan tænde paa at have fuld kontrol, ja, men det er sgu ikke alle der gør det.

Martin
n00b

Antal indlæg : 22
Age : 38
Registration date : 25/11/07

Tilbage til toppen Go down

voldtægt Empty Sv: voldtægt

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum